Alla inlägg den 20 mars 2011

Av hanna aronsson - 20 mars 2011 22:42

asså ärligt!!!!!!! vafan har jag för helvetes jävla skitäckel internet!?!?!? har aldrig varit med om långsammare i hela mitt liv, helt ärligt. eller jo, men inte på länge i alla fall. GAHAhAhihihhahahpooodjfbd!! går så jävla snabbt att ladda ner film, helt sjuuuuk! dö

Av hanna aronsson - 20 mars 2011 19:40

tjo tjena! sitter här med hårfärg i skallen, nu ska min gräsliga utväxt bort! en klasspolare kläckte häromdagen: allvarligt hanna, det ser ut som om du börjar bli skallig! 

just därför tyckte jag att det var dags för att gegga i lite färg! har inte hunnit blogga på hela helgen, så kan dra en liten snabb update.


fredag: skolan. slutade 13.30, tog bussen hem och käkade, sen åkte jag och mamma till säffle. där var jag hos nån slags hudläkare som gav mig nån anisktsbehandlig typ. skööööööööönt som fan! morsans bil höll även på att brinna upp, hahah! nej kanske inte riktigt, men den började ryka och så lös det massa lampor. när jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning snabbt, sen åkte jag in till grums och drack lite öl med trevligt folk. mycket bra fredag! :-) justja! började även töja mitt ena öra idag, wii


lördag: jag och jacob satt och glodde på film till klockan var ungefär sex på morgonen medans P sov. men trots detta så vaknade jag vid halv elva. hjälpte p att städa lite. sen åkte jag och tim till systemet. han ville nämligen inte åka ensam :-) efter att han handlat alkohol till sig själv, åkte vi hem till honom och käkade lite. sen satt jag och kollade på gamla kort med marie medans tim duschade, och sen stack vi till p igen. chillade hela dagen typ. åkte hem på kvällen när min mor o far äntligen hade tid att hämta mig, tog en dusch och åkte sen tillbaka till grums för att glo på film med emma och jennifer. myyyys. dock kollade vi inte klart på en enda hel film eftersom alla sög typ.


söndag: sov till elva idag, sen har jag och jennifer segat bort hela dagen. sköööönt. kommer säkert bli förkyld nu eftersom jennifer var asförkyld, stackarn :-( men skitsamma.


 

min t-shirt är iallafall snygg



HOPPSAN! råkade sitta med hårfärgen i skallen 15 minuter förlänge.. sweet



Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards