Alla inlägg den 11 mars 2011

Av hanna aronsson - 11 mars 2011 07:14

fyfan vad jag älskar att vakna vid den här tiden på dygnet och upptäcka att det dagsljus ute! det börjar bli vår på allvar ute då. visserligen är det massa snö och slask ute, och man fryser halvt ihjäl när man sticker ut näsan genom dörren. men ändå, det är ljust. och jag fyller år om mindre än tre veckor, 1:a april är datumet då jag kom till världen. och när vi är i april, DÅ är det liksom vår på helt allvar! och det är 98 dagar kvar tills skolavslutningen idag. det låter ju jävligt mycket, men nu har vi massa lovdagar och klassresa osv som tar en del av dagarna, så egentligen är det inte så mycket. ska bli så J Ä V L A skönt med sommarlov! och att jag sen inte behöver återvända tillbaka till den förbannade jävla skitskolan igen efter sommarlovet gör det bara ännu bättre! nåja, jag HOPPAS på att jag inte behöver återvända. jag är såååååå jävla skoltrött, har varit det ända sen slutet av sjuan typ, det är riktigt synd om mig nu faktsikt. men nu ska jag gå upp och göra mig i ordning och käka frukost. kommer komma försent idag eftersom jag missade bussen för tjugo minuter sen, hehe. kanske ska ta skinnjackan idag? invigde den förra veckan, höll dock på att frysa halvt ihjäl.. nej, upp och hoppa!


  

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards