Alla inlägg under februari 2011

Av hanna aronsson - 24 februari 2011 14:29

sitter hemma, åkte hem från skolan efter lunch idag. vi var nämligen ute i skogen och åkte pulka på gympan, och förbredd som jag var så hade jag ju inte några varma och vattentäta kläder på mig. så var rätt dyngblöt rakt igenom. gjorde även mitt gymnasieval idag också, äntligen! såhär valde jag:

  • Folkuniversitetet - musikal
  • Klaragymnasiet - media
  • Tullholmsgymnasiet ( flyttar till Tingvalla ) - resturang och livsmedel
  • Klaragymnasiet - hotell & turism
  • Lillerudsgymnasiet - häst       

är ganska nöjd faktiskt, och om jag ändrar mig så kan jag ju göra omval i april eller när det va. greaaaaat! men nu ska jag ta en promenad med min lilla idiot till hund, sen väntar plugg, plugg och meeeera plugg. weeeey

Av hanna aronsson - 23 februari 2011 15:43

  här har ni min katt Albin! han väger ca..... 8½ kg och är vääärldens snällaste!


 kolla vad stor han är, min goooooos! älskar stora katter   



      

här har ni mina andra små älsklingar, Findus och Molly. som vanligt så hänger dom på matbordet... dom är väldigt väluppfostrade! eller... dom har varit


Av hanna aronsson - 23 februari 2011 13:58

okej, jag tog mig inte iväg till skolan idag.. är ju så jävla segt att ta sig upp och så, och vips så vare bara tre lektioner kvar. och då fick jag veta att sista lektionen var inställd. hade alltså bara två lektioner. eller egentligen, en lektion. hade inte hunnit på den första av de två ändå. såååå, det fick bli en pluggdag hemma istället! och jävla vad jag har att göra... omprov på musik och biologi imorgon, SO-prov om andra världskriget på fredag + två inlämningar i engelska och nåt mer och... min extra matte. eftersom jag är ett geni när det gäller matte. eller hur vare nu igen? ska jobba häcken av mig hela dagen iaf, blööö. funderar på att slänga i en hårinpackning och sitta med den medans jag pluggar tills ikväll, vore skönt kanske. fick ett brev nyss också, 200 spänn är insatt på mitt bankkonto! halleluja. dom var från värmlandstrafik, skrev i nåt tidigare inlägg om det. bussen kom inte, vi ringde och klagade, fick skadestånd. så vare. nu måste jag återgå till skolböckerna! tjaaaaaao


    


fattar ni hur mycket det där är eller??? drunknar i nerkladdade papper tror jag. och seeeeen så kanske ingen behöver klaga på min handstil heller, vet att jag skriver fult =)

Av hanna aronsson - 23 februari 2011 10:25

vaknade av att min klassföreståndare ringde imorse. jävligt roligt att vakna till hans dretnöjda röst, han blev nämligen skit glad över att han väckte mig. har missat gymnasievalet, får fixa det imorgon eller sen. ska plugga och käka frukost nu, sen ska jag nog in och dansa i alla fall. om jag hinner. nu har jag bråttom bråttom! hörs ikväll :-)

Av hanna aronsson - 22 februari 2011 22:41

tjo tjenna. är dyngtrött och på världens sämsta humör just för tillfället, uh. har haft friluftsdag med skolan idag, bland det värsta jag har gjort på mycket mycket länge.  mina fötter var så stelfrusna efter nån timme att jag helt ärligt inte kunde gå ordentligt. var jävligt nära på att sätta mig i en snöhög och gråta, så ont hade jag. hade ju liksom planerat att vara dödssjuk dagen till ära, men mamma tvingade iväg mig. gick omöjligt att smita från skiten heller efter som vareda lärare vaktade somm hökar. fick till min stora lättnad sluta ett par timmar tidigare, så jag och lina drog hem till mormor för lite bullar och upptining av våra fötter. s k ö n t. tog 3-bussen in till stan och mötte upp min efterlängtade bella, var med henne några timmar. saknat henne som faan! sen åkte jag hem. och sen dess har jag varit på världens sämsta jävla humör. jag hatar mig själv, jag hatar hur jag ser ut, jag hatar mitt äckliga lockiga hår, jag hatar min kropp, jag hatar min dumma hjärna. jag hatar skolan, kommer säkert inte klara den och vara tvungen att gå om nian medans alla andra går vidare med sina perfekta liv. waaaaaaaagaha! fyfan. har två prov på torsdag och ett på fredag. har inte pluggat nåt idag, gav upp ganska snabbt eftersom jag var så jävla grinig. och imorn ska jag dansa heeela jävla kvällen så då hinner jag inte plugga och dagen efter så äre plötsligt torsdag!!! weeeeeey! grattis, två prov. funderar på att hoppa dansen imorn och ägna tiden till mina studier istället.. vore ett smart drag engentligen. men... sen äre ju lov veckan efter och då får jag inte dansa på två hela veckor :O men jdjfb bläääääää. får se hur jag gör imorn. 

kollade på Alla vi barn i bullerbyn förut också. jag älskar seriöst Astrid Lindgrens filmer, dom är så himla mysiga! håller alltid på att börja grina till den där melodin som dom spelar i början och så, till Bullerbyn. den är så himla sorlig på nåt vis. känner verkligen för att vörja tjuta som en liten unge när jag hör den, haha. sen kollade jag på  Vi på saltkråkan. det är också hur bra som helst, haha. helt söta är dom, alla på saltkråkan. okej men nu måste jag nog försöka plugga lite. sen ska jag sova. bränner i ögonen av trötthet just nu känner jag. håller på att bli sjuk igen också tror jag, har ont i halsen. en kopp te och plugg får det bli. kanske är på bättre humör imorn, KANSKE. vill ge en puss till min goa lilla mamma också. nu är jag klar. hejrå 

Av hanna aronsson - 20 februari 2011 19:08

tjenna tjenna tja. ska snaaaart gå in och duscha, har fan ingen ork till att lyfta på röven just nu. har varit i stallet typ hela dagen, ridit ut barbacka och varit jääävligt nära på att åka av flera gånger efter som min häst har lite damp :-) kommer ha värsta träningsvärken imorn. är på världens kassaste humör just nu också, vet fan inte varför? kanskeeeeee för att mitt internet och min dator är helt jävla skadat.. ååå. 

igår var jag iallafall med lina. vi drog upp till tony och jacob och satt där ett tag, sen drog alla vi till Pe. va lite folk där som drack och så, trevligt som fan :-) dock hade alla damp på mig på grund av min musik och att jag hela tiden var där och bytte till sånt som jag tyckte var bra, och vips så hade dom satt lösenord på datorn så att inte jag skulle kunna röra den... rätt elakt, eller hur? var kvar hos pe till klockan drogs till lite efter fyra på morgonen, sen gick jag och lina hem. sov sov sov. och sennnnnnn, ah, vakna, upp, stallet, sitter  här, dåligt humör, orkar inte lyfta röven. nej men nu SKA jag duscha, sen ska jag kolla på solsidan och om jag inte minns fel så äre typ Wallander efter? aja låter fint iaf. ciao. FAST !!!! har hittat en dretskön festival som jag vill på i sommar, med massa feta band! typ: All that remains, Amorphis, Avenged senvenfold, Disturbed, Escape the fate, Heaven shall burn, Slipknot och Suicide silence!!!!! enda nackdelen är att denna festival ligger i belgien... inte en chans att jag har råd att åka ner dit i sommar! tror knappast att jag får heller. får väl nöja mig med Metaltown, inget att grina över ändå :-D NU, hejrå


sådär såg jag ut igår, jävligt stilig. fast nä  


Av hanna aronsson - 19 februari 2011 17:03

har nästan precis kommit hem från stallet, har varit ute på en barbacka ridtur i strålande solsken och bitande kyla, skönt! ska hoppa in i duschen nu och börja göra mig i ordning så smått. hoppas på att det händer något rockigt ikväll! 

och btw, vad roligt det är när folk slänger iväg någon liten kommentar, uppskattar det verkligen! :-) men jag skulle önska att ni skrev erat namn och så, jag är så jävla nyfiken av mig! hehe. skriver mer sen, peace.


  

Av hanna aronsson - 19 februari 2011 00:29

ska snart krypa ner i min säng och slagga, känner hur mina ögon är helt svullna och äckliga av trötthet, så idag blir det dödssömn! hoppas på lite roligheter imorn ist, när jag är pigg och utvilad! är ändå inge roligt att festa när man är trött så man håler på att dö. dessutom har jag ont magen, skräll! okej ah men ah aha hah ahaha jag är rastlös också, fast jag är trött som ett jävla djur, får inte ihop det riktigt asså. blaaaaaaaaaaaaasdsdgff. kan bjuda mina läsare på lite örongodis,hihi


heaven shall burn, några av mina favvoband. och den här låten är guuuuuuud! älskar pianospelet i början innan hela låten drar i gång


suicide silence, riktigt bra! om man gillar håååååååååååård metal. nom nom


neaera ♥ säger jag bara


asså, dom misslyckas aldrig. och det finns knappt en enda dålig låt som dom gjort. avenged sevenfold, kungar!


hähä. natti

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards