Alla inlägg den 12 mars 2011

Av hanna aronsson - 12 mars 2011 12:25

fyfaaan, somnade strax efter nio igår kväll och sov ända till halv elva imorse! älbehövligt med sömn, var helt utsliten, men ack vad tråkigt.. somnade ovanpå täcket med alla kläderna på (stallkläderna, givetvis, eftersom jag inte orkade ta av mig dem när jag kom hem) och jag hade såklart inte loggat ut fran varken msn eller facebook. någon eller några hade skrivit på fb-chatten 44 ggr men jag kan inte se vem eller vad som skrevs. kul. fok hade bombat på msn, skickat massa sms och ringt ett antal gånger, men jag sov djupt vidare. när jag väl har somnat så kan inget väcka mig, helt ärligt. gott för mig, jävligt tråkigt för alla andra. 

ska snart bege mig till stallet för att skritta ut en sväng på pållen som har ont i ryggen och måste ta det lugnt några veckor. sen ikväll så är det Club nordic. har köpt en biljett, men jag är inte så himla taggad på att dra dit just nu faktiskt. känner verligen ingen ooooooooork för det just nu, men den kanske kommer. aja får se vad som händer ikvälls som sagt, nu ska jag ut i det fina vädret med hästen! ciao


  


nån vettig person som ska dit? 

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards