Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

resume' av veckan som gått

Av hanna aronsson - 5 maj 2011 21:06

jaaaaaaaaaaaaaag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag är sämst på att blogga. har så jävla mycket att göra nu för tiden, är nästan aldrig hemma ens. dock tror jag inte att det är så värst många som bryr sig om det jag skriver här, men ah. 

kan dra en kort resumé av veckan som gått :-)


lördag, valborg. hade laddat upp inför världens fylla, men det blev faktiskt ganska lugnt. festade lite hemma hos sofia med lite folk, och jag, hanna aronsson, hade en.. klänning på mig! jo, seriöst. skuttade omkring i den hela kvällen, haha. ah som sagt, var hos sofia, och senare på natten drog jag och tinette ut på äventyr! haha herregud. blev en bra natt iaf =)


söndag: chill dag. mys, sömn, film, käk. tog det lugnt helt enkelt :-)


måndag: död dag i skolan, minns fan inte vad jag gjorde ens. gymmade efter skolan iaf, handlade mat och packade.


tisdag: vilken fucking jävla dag säger jag bara. fick mig två timmars sömn, klev upp halv fem, gjorde mig i ordning, drog till grums, satte mig på en trång äcklig jävla buss, full av skabbiga niooooooooooor, åkte buss 4½ timme ner till stockholm. förutom att jag blev åksjuk och ville spy ner halva bussen, så gick det ganska bra tack vare spotify! mamma köpte nämligen premium till mig på måndag kväll, så jag hade spotify i telefonen. kan lova att det är det bästa jag har!! weeey. okej, kom fram till stockholm, där det ösregnade och var kallt och äckligt. för er som inte vet, så har jag VÄRLDENS lockigaste hår, kan lova att det inte är många som har värre hår än mig. mitt hår är tjockt som fan, stort och lockigt. ni kan säkert redan gissa hur mitt hår såg ut efter tio minuter ute i regnet. LOCKIGT. det regnade precis hela dagen, och mitt hår var en katastrof. allt var katastrof. var på jordens mest kassa humör hela dagen, orkade varken käka eller shoppa. gled runt i huvudstaden som ett stort åskmoln och spred dålig energi. dessutom dog min telefon precis innan jag klev på bussen hem, så hemresan var hemsk!!!! uh, inga mer kommentarer om tisdagen.


onsdag: sov ända fram till 14:40, haha. så jävla skönt. käkade "frukost" och gick en långpromenad i skogen med hunden. sen bytte jag om till danskläder och drog in till grums, mötte upp jennifer och tog bussen in till stan för att dansa. gick bra som fan, och om några veckor så ska dansstudion ha uppvisning med alla dansgrupper. har nog bestämt mig för att vara med, det kan nog bli roligt. men är inte 100% på det än. tog 22- bussen hem, var i grums vid elva. somnade myyycket mysigt, hihi. 


idag: var vaken i tid som fan, låg och drog mig i sängen hur länge som helst, gjorde mig iordnign till skolan i lugn och ro (!!!!) och gick till skolan, i tid. yay! detta händer aldrig annars kan jag lova. min dag blev dock förstörd när jag kom på att jag hade nationellt prov i matte i 80 minuter  som första lektion. som väntat gick provet rakt och jävla helvete, och jag var på mördarhumör heeeela dagen. vid lunch solade jag 20 minuter, och sen fick pappa hämta mig. pallade verkligen inte va kvar, hatade alla och hade ont i huvudet. slöade hemma i flera timmar, innan jag drog till stallet och tog en promenad med min häst. eller ah, hästen tog en promenad med mig. är helt död! har dessutom smått ont i halsen, påbörjan till migrän och fryser som ett djuuuuuuuur. eew. vill icke sova ensam i natt, stackars mig. men nu ska jag ta upp en död fisk ur mitt akvarium, hahah. kan lägga upp en bild på den stackars fisken sen, han ser så rolig ut :-( stackarn. elak jag är. ööööh, sen ska jag duscha och smörja in mig med alla oljor och body lotion som jag har. peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna aronsson - 7 maj 2011 13:52

Nu försvinner jag från bloggplatsen, och börjar istället blogga på Myshowroom.se! Så hädanefter hittar ni mig på ---> http://hannaaronsson.myshowroom.se/    Vi ses!   ...

Av hanna aronsson - 6 maj 2011 13:17

gääääääsp! sitter här lite halvt nyvaken och med en svullen och ömmande hals. har som ni säkert redan förstått, inte varit i skolan idag, vaknade helt förkyld och äcklig imorse och somnade därför om. så jääävla typsikt att jag skulle bli sjuk lagom t...

Av hanna aronsson - 30 april 2011 01:57

nu äre snart dags för mig att sova, har varit hemma hela kvällen faktiskt. tänke bara skriva lite kort om hur min dag har sett ut :-) vaknade imorse runt tio av att min galna hund höll på att mörda min bh. han sprang runt med den och slet, drog och...

Av hanna aronsson - 28 april 2011 23:22

Rätta mig om jag har fel, men jag förmodar att detta är nånting som alla har haft i tankarna, nångång i sitt liv. Jag antar att alla har känt sig trötta på livet, och önskat sig bort från Jordens yta och bort från alla bekymmer, sorger och måsten. Ha...

Av hanna aronsson - 27 april 2011 23:23

NU tog min bloggpaus slut! har inte haft varken tid, ork eller intresse till att skriva de senaste veckorna, haft fullt upp med annat helt enkelt. kommer nog vara lite off nu när det börjar gå mot sommar, har alltid massvis att göra och är det fint v...

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards