Alla inlägg under januari 2011

Av hanna aronsson - 31 januari 2011 20:10

     


du fick i alla fall 17 år på jorden vännen, sov gott nu    


Av hanna aronsson - 30 januari 2011 20:16

helluuuuu hardrockers! sitter på golvet i mitt EXTREMT ostädade rum och bråkar med datorjävlen. har varit bort hela helgen, skööönt. tränade för mona med berry imorse, gick super. den lilla rövloppan skötte sig galant :D tycker så synd om min gamla katt också.. när jag kom hem förut hittade jag honom halvt under soffan, han kan knappt resa sig stackarn... så imorn ska vi nog ta bort honom, om mamma vill lyssna på mig nån enda gång. han har det bättre i hilmlen tycker jag =( ska även kastrera våran lilla rackare till kattunge, så nu blir han snart böööööööög! hehe. är på jättedåligt humör för tillfället, mår inge vidare.blir ingen skola för mig imorn inte. tappade hemtelefonen i hundens vattenskål förut också!!! kände mig så bra då. och nu ska jag duscha, hejhejhejhej.

Av hanna aronsson - 27 januari 2011 12:14

sitter i skolan, dret nöjd över att jag lyckats ladda ner spotify till skolans dator :'DDD så nu leker livet. ska snart ha NO, blää... sen väntar en låååååång lektion med film om första världskriget -.- efter det blir det dans och sola, eventuellt stallet också. skriver ikväll när ja kommer heeeeeeem, ciao

Av hanna aronsson - 26 januari 2011 18:51

  


det här halsbandet. haha asså ursäkta för min äckli huuuuud!


  

värmeskydds spray


  


och lite godis på IKEA.. se vad lycklig jag är över påsen ;D haaah

Av hanna aronsson - 26 januari 2011 15:14

japp, nu äre gjort, det så kallade QB-testet som mäter koncentrationsförmåga och hyperaktivitet. i tjugo minuter skulle jag sitta still och trycka på nån knappjävel när det kom fram grejer på nån skärm och ah, tråkigt as hell. när jag var klar tänkte ja: "fan, det här gick ju bra ändå! har nog inte adhd *stolt*" 

i samma stund kolla tanten som var med mig på resultat papperna och utbrister:

-det var nåt av det värsta jag sett tror ja!

- var det illa? undrar jag

- jaaa mycket illa! får jag till svar.

haha... jag som tyckte det gick bra och allt. nu väntar läkartid och massa skit, detta tar fan aldrig slut! blöö. gick på stan med mami också, lägger upp bilder på det jag köpte sen. nu ska jag ta en promenad med min hoooooooond i det fina vädret, sen väntas plugg! tjaoo

Av hanna aronsson - 26 januari 2011 08:53

tjenna. har precis vaknat och varit upp och pissat, nu sitter jag här och försöker kvickna till i skallen till lite Made of hate. (har ni inte hört dem kräver jag att ni lyssnar!) ska strax äta frukost, sen göra mig iordning. idaaaaaaaaaaag blir det nämligen in till stan med min kära mor, ADHD-test väntar! haha

Av hanna aronsson - 26 januari 2011 00:29


  • jag hatar att bada i sjön, rädd för vad som finns på botten
  • när jag är ute och går kollar jag bakom axeln vartannat steg ungefär...
  • ...och vågar sen knappt vända tillbaka huvudet i rädslan av att det ska stå nån där.
  • en av mina stora drömmar är att få stå på en stor jävla scen och gå lös som helvete och growla sönder min lilla hals
  • jag trivs oftast bättre med killpolare, tjejer är oftast överdrivna o jobbiga 
  • jag ryser och blir tårögd när jag hör en riktigt bra låt
  • jag gråter aldrig på grund av egna problem, däremot storgråter jag när det hänt andra nåt, till musik, filmer osv
  • när jag handlar saker har jag hela tiden ångest och efteråt får jag panik och vill lämna tillbaka grejerna
  • jag sitter och småler när jag pissar
  • enda gången jag skrattar på helt allvar är när det går dåligt för andra eller liknande
  • jag ääääääääälskar killar som sjunger och spelar gitarr, ryser 
  •  ibland blir jag så jävla less på mitt utseende att jag stannar hemma från skolan och allt.    
  • jag sover med minst en lampa tänd
  • jag har "fönsterskräck"
  • jag äcklas av mig själv när jag äter godis
  • jag stör mig på saker som tex att folk andas, smaskar, pratar eller liknande
  • jag ÄLSKAR att vara rädd!

och ja, jag haaaaaaar tråkigt! ska nu gå och lägga mig, imorgon väntar BUP och göra ADHD test xD haha ser fan framemot det!


  



Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards