Alla inlägg den 8 mars 2011

Av hanna aronsson - 8 mars 2011 22:27

japp japp japp, det är jag. har liksom inte haft tid till att skriva, eller jo egentligen, men har varit på jävligt dåligt humör de senaste dagarna så har inte pallat med att skriva nåt tyyyyp. kör en snabb update:

i fredags var jag i stan med min kära jennifer :-) inhandlade en ny foundation, två par jeans och två råsnygga t-shirtar. sen blev det mys hemma hos jennifer hela fredagkväll. eller ja... mys och mys, vi var fula och dumma i huvudet som vanligt haha! spelade inte lite roliga videor och fulade oss typ.

på lördag chillade vi mest halva dagen, innan jag gjorde mig iordning för att vid fem dra till orrby och möta tim. det var ju liksom meningen att vi skulle ta bussen till edsvalla och bella, men bussen var för tidig så den missade vi.... raggade skjus i över en timme innan bellas brorsa fick hämta oss, haha. badade jacuzzi och drack lite cider, lagade god mat och glodde på film halva natten hos bella sen :-) 

på söndag hände det inte ett enda jävla skit, låg och slöade hela dagen och var feta.

i går var det skola, kassssssssst. var trött och grinig som en gnu hela dagen, och när jag kom hem efter skolan somnade jag och sov i flera timmmar, fram till 19:30 typ. sov nästan inget den natten.

idag var det värre än nånsin att ta sig ur sängen och iväg till skolan. osminkad och iför mjukiskläder har jag glidit omkring och varit en fara för omvärlden med mitt ovanligt bittra humör. var med jennifer och emma en sväng efter skolan, sen åkte jag till stallet och pysslande om hästarna lite och sen dess har jag inte gjort värst mycket. rensade garderoben förut och hittade min lilla turkosa ukulele längst in, undangömd bland alla kläder. blev sugen på att lira lite, men den var jävligt ostämd.. så den får stå ett tag till. 

imorn äre äntligen dans igen, har inte varit där på två veckor. eller förra veckan var det lov, men ändå. så nu ska det bli skönt att få skaka lite på fläsket igen. ska även passa mormors lägenhet tillsammans med jennifer imorn, hehe. och så ska vi in och kollade efter "festliga" kläder... vet inte om jag gillar den idén riktigt, känner inte för att inhandla något glittrigt som jag kommer använfa typ en gång -.- får se om jag hittar nåt fint som jag kan ha lite när som helst istället. och JA, jag är ekonomisk! nu ska jag göra mig lite o'boy och smörgåsar, sen blir det plugg... eller film? film lät mer lockande. skriver på torsdag eftersom jag inte har tillgång till dator imorn. peace! :-)



Your face looks better bleeding, while my fist still pounds your head
So now you’re the victim, the only way I can get back to a sense that I am a person. Now you know I will defend it.. 





Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards