Direktlänk till inlägg 5 april 2011

fru Ondska

Av hanna aronsson - 5 april 2011 16:26

idag har jag varit Ondskan igen, hela dagen. tycker lite synd om mina vänner faktiskt, som på nåt underligt sätt står ut med att umgås med mig, trots att jag är världens suraste och otrevligaste. började med tabletterna för ADHDn i går, och jag har nu förvandlats till ett litet monsterrrrrrrrrrrr. har tagit slut på hela mobilbatteriet i skolan idag, har nämligen klivit runt med musik i öronen hela jävla dagen, för att hålla mig själv lite lugn. men jag har faktiskt varit lite duktig idag också, har gjort klart och lämnat in mina två inlämningsuppgifter, och dessutom börjat med två prov som jag har efter mig sen.... höstterminen i 8an, hahah. bättre sen än aldrig!!!! så nuuuu har jag inte lika mycket äckelplugg bakom mig. nu ska jag ta mig en tur till stallet, trots att det bär mig emot som faan eftersom det regnar och blåser ute. känner för att gräva ner mig bland stoppningen i madrassen till sängen och ligga där ett tag! nu ska bara nörda lite facebookspel innan jag drar, liiiiiite bara. 


den här låten kommer jag fan aldrig tröttna på, trots att den har hängt med i nåra år nu. den är så jävla gryyyyym!!! halelujah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna aronsson - 7 maj 2011 13:52

Nu försvinner jag från bloggplatsen, och börjar istället blogga på Myshowroom.se! Så hädanefter hittar ni mig på ---> http://hannaaronsson.myshowroom.se/    Vi ses!   ...

Av hanna aronsson - 6 maj 2011 13:17

gääääääsp! sitter här lite halvt nyvaken och med en svullen och ömmande hals. har som ni säkert redan förstått, inte varit i skolan idag, vaknade helt förkyld och äcklig imorse och somnade därför om. så jääävla typsikt att jag skulle bli sjuk lagom t...

Av hanna aronsson - 5 maj 2011 21:06

jaaaaaaaaaaaaaag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag är sämst på att blogga. har så jävla mycket att göra nu för tiden, är nästan aldrig hemma ens. dock tror jag inte att det är så värst många som bryr sig om det jag skriver här, men ah.  k...

Av hanna aronsson - 30 april 2011 01:57

nu äre snart dags för mig att sova, har varit hemma hela kvällen faktiskt. tänke bara skriva lite kort om hur min dag har sett ut :-) vaknade imorse runt tio av att min galna hund höll på att mörda min bh. han sprang runt med den och slet, drog och...

Av hanna aronsson - 28 april 2011 23:22

Rätta mig om jag har fel, men jag förmodar att detta är nånting som alla har haft i tankarna, nångång i sitt liv. Jag antar att alla har känt sig trötta på livet, och önskat sig bort från Jordens yta och bort från alla bekymmer, sorger och måsten. Ha...

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards