Alla inlägg under december 2010

Av hanna aronsson - 28 december 2010 12:18

alltså jag kommer verkligen inte på några bra "rubriker", är verkligen kass på det. så bokstäver och smilysar får det bli när jag inte kommer på något vettigare. hade ställt alarmet på 10.00 idag, kom ur sängen prick 11.57 funderar på vad jag ska äta till frukost idag? ska till stallet senare, rida en sväng och så. ska ej vara hemma i natt, och imorgon har jag förmodligen inte tid att skriva för då ska jag rida tidigt på förmiddagen, sen ska jag hem och packa, sen vidare till grums och Jennifer. vi ska färga, eller ah, tona mitt hår mörkrött. spännande spännande! jag funderar nämligen på om jag ska färga mitt hår mörkrött med massa svartbruna slingor i ELLER svartbrunt med massa röda slingor i.. ööh? beslutsångest!! men jag är nöjd med min hårfärg i max en månad, sen vill jag testa nån ny, så därför har jag hittills bara tonat mitt hår, eftersom jag aldrig kan bestämma mig. men vad tycker folket? vilka av de två ovanstående ska jag färga? eller egentligen kvittar det vad nån säger eftersom jag gör vad jag själv tycker ändååååååååå va. men sen på torsdag ska jag och jennifer till stockholm :-D ska bli huuuuuuur kul som helst, shopping en hel dag. dock äre ju mellandagsrea och jag har onda aningar om att det kommer vara sviiinmycket folk överallt! men det ska bli kul iaf. och fredag är det nyårsafton, får se om jag har tid att skriva då. men nu ska jag käka, hörs! (jag ber om ursäkt för min högst osammanhängane text. detta kanske ska vara rubriken!?)


 kolla vilken stilig liten mister som väckte mig i morse! dock var han inte såhär söt imorse, då hoppade han istället runt på mitt akvarium och försökte skrämma livet ur fiskarna.


 och den häääääääär godingen ligger vid mina fötter och sover just nu!

Av hanna aronsson - 28 december 2010 03:46

just nu är jag helt paralyserad av min muspekare på datorn som föreställer en liten gul banan som skalar och äter upp sig själv, så jävla häftig är den! nattii

Av hanna aronsson - 28 december 2010 02:44

.. vad jag hatar!? 

>när man försöker ladda ner en låt och SÅ GÅR DET INTE!!!! aaaaaaaaaaaaaarhg känner jag då

>när man ska ladda ner en låt och SÅ FINNS DEN INTE!! (förutom på spotify som är bög och ej går att sno musiken ifrån..)

> KISSIE!! seriöst vad jag hatar henne!!

> när datoräcklet laggar i säkert tio minuter, VAR TIONDE MINUT

>att jag har en asful bloggdesign men ej orkar/kan fixa en ny

>när nåt (en låt eller liknande) fastnar på hjärnan och man kan bara en viss bit ur låten/texten och går sedan runt och trallar på det tills man vill spy ner sig själv och äta upp det

>folk som inte har något eget liv, utan måste lägga sig i alla andras


och det var allt jag ville säga, tack

Av hanna aronsson - 27 december 2010 13:21

har varit vaken i snart en timma, blää. måste plocka upp alla kläder från golvet i mitt rum, mitt ENOOOOOOOOORMA rum. sen ska jag gå och göra mig en tallrik gröt med äppelmos.(nyttigtnyttigt) har fått för mig att jag ska få lite plattare mage om jag äter detta till frukost, eftersom det är så nyttigt. har slutat nästan helt med min stora ovana: att "småäta". och att äta massa godis och äckeldret. äter inte godis alls ofta nuförtiden, och det känns braaaa. inbillar mig att jag ska få snyggare kropp iaf, hähä. men okej, GRÖT. hejrå

Av hanna aronsson - 27 december 2010 02:39

okej okej jag SKA sova men jag måååååååååååååååste bara lägga upp en låt som jag total spelar sönder just nu, den är så.jävla.bra eller, egentligen är den inte bra, jag har bara fastnat för den. har inte hört den på typ aslänge, men så dök den upp på en polares playlist, och ja, jag föll för låten igen och kan ej sluta lyssna. försök att inte få orgasm i öronen vaaa. usch så jag skriver, dahh

så, godernatt 

Av hanna aronsson - 27 december 2010 02:26

va faaa-an, jag som skulle sova i tid idag, jag som va trött!! gick rakt åt skogen de, som vanligt. nu är klockan snart halv tre och HANNA ARONSSON är fortfarande vaken. fastande med min musik och msn, skräll. just nu äre en 80-tals ballad som spelas förfullt, Bret Michaels - Every rose has its thorn. aaaaaaaaaaaaaaaagah bra. har typ 1234567809874544525556 saker som snurrar omkring i min regnbågsfärgade tomma skalle. känns sådär. jag borde styra upp min sömn nu, innan hela jag blir grönluden och mögglig. 


 gryyyyymt band!

Av hanna aronsson - 26 december 2010 22:23

grym rubrik, grym låt. sitter och diggar till den nu, längesen jag lyssnade på den så jag kände att NU nu äre dags igen! läskigt bra låt om man tänker efter, läskig artist? okej men i alla fall, ska berätta lite om min icke händelserika dag OCH om min lite mer händelserika gårdag. tog det lugnt som fan hela dagen igår, kändes jävligt skönt. sen på kvällen fixade jag mig och drog in till grums för att träffa ett gäng sköna vänner som jag sällan umgås med, tyvärr. partyparty blev det av kvällen, och jag yrade omkring utan att veta hur och OM jag skulle ta mig hem överhuvudtaget, bra som jag är. men tur för efterblivna mig att jag har en fantastiskt ansvarsfull quinna som bästa vän, som håller ordning på mig och fixar skjuts :') så runt fem-halv sex glider jag innanför min dörr, går till köket och äter lite, och senare beger jag mig till min säng för lite sömn. med betoning på lite sömn. senare samma morgon väcker mamma mig och talar om att IDAG SKA VILL TILL DALSLAND!!! woho. min fars släkt bor nämligen där nere, och vi skulle fira jul med dem idag. så det var bara för mig att pallra mig upp, tvätta bort gårdagens smink som jag "råkade" somna med, och lägga på nytt och försöka fixa mitt hatiska hår. jag tror, på helt allvar, att det hatar mig. håret alltså. seeeeeeeeeeen packade vi in oss i bilen och gled iväg. käkade massa god mat (ingen julmat, tack gud för det) kom hem vid halv nio eller nåt, duschade halvsovandes och tänkte att idag skulle jag sova tungt och tidigt. det gick ju som det gick, blev nämligen pigg efter duschen. fick radera ordet PIGG ungefär tre gånger eftersom jag av nån anledning skrev PISS. kanske för att jag är satans kissnödig just nu? sitter och glor på metaltowns hemsida, spanar in artisterna. dålig uppdatering på sista tiden tycker jag!!! ska i alla fall dit nu i juni och det ska bli såååååååååååååååååååååååååå awesome!! är några feta band som jag hittills vill se, väntar spänt på att få reda på fler. det jobbiga är bara att min far har ställt ett krav på mig inför detta: att jag ska komma upp i tid på morgonran. mornarna? ALLA MORGONAR!? åååh haha, vad jobbigt det blev kände jag, jag skriver såhär: att jag ska komma upp i tid varje morgon! SÅ! det lät bättre. men jag ska fan klara det!!! eller .. försöka iaf. är ingen vidare morgonmänniska, hähä. okej men har inget mer att skriva tror jah? jah=fjortisspråk bläää. skriver ofta fel på det eftersom G och H tangenterna sitter brevid varandra. JAG ska det stå, i normal-människo-språk. jävligt osammanhängande text förövrigt, orkar inte tänka känner jag baraaaaaaaa. ska lyssna på nåååååååågra bra låtar till innan jag ska dra på en film. METAL♥ fuck yeah! OCH SÅ MÅSTE JAG BARA SÄGA TILL ER SOM INTE LYSSNAT PÅ IDOL-JAY'S COVER PÅ LIKE A PRAYER ATT NI SKA LYSSNA PÅ DEN!! tvingar er, den är så bra. och så ska jag aldrig mer säga idol-jay. lät lite för bögigt. tacktack hej   

mooooooooooooooi

Av hanna aronsson - 25 december 2010 14:00

nu har jag käkat och bäddat sängen (JO, det är sant!!!) och ska snart hjälpa mamma att baka. tänkte bara skriva lite kort om min jul och så, än så länge :-) 

eftersom jag var vaken till typ halv sex på julaftons morgonen, sov jag bort halva dagen, smart som jag är. sen tog jag mig en dusch och gjorde mig i ordning lite, för att senare åka till grums och hämta lina som skulle tillbringa julen med oss.när vi kom hem till oss igen, åt vi julmat och kollade på tv, sen öppnade vi julklappar. fick dock inte så mycket i år eftersom att vi var i spanien för ca 3-4 veckor sedan :-) meeeeeeeeeeeeeeeen det gör inte mig nånting. sen hände det inte speciellt mycket, kollade på det traditionella Svensson Svensson. det är nog fan det bästa programmet på julafton, dör varje år när jag kollar på det haha! sen kollade jag och lina på film halva natten, och nu åkte hon hem för typ en timma sen. ska som sagt baka lite nu, sen ska jag nog bege mig till stallet en sväng och kolla läget och ikväll ska jag förhoppningsvis uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. eller, jag SKA ut ikväll. orkar inte sitta hemma en kväll till, tråkigttråkigttråkigt. imorn ska jag antagligen ner till dalsland och ha mini-jul med pappas släkt. men, slänger upp lite bilder nu ist :-) ville bara önska mina läsare en fortsatt GOD JUL!


     

hade beställt lite kläder som kom i torsdags också, såhär såg dem ut :-)


    

kattungen var såklart med när jag skulle packa in julklappar, haha


  

våran juuuuuuuuuuuuuuulgran

  


     findus provsmakar vårat julgodis


  

det blev en vit jul i år trots allt :-)

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards