Alla inlägg den 3 mars 2011

Av hanna aronsson - 3 mars 2011 21:51

ASSÅ ÄRE BARA FÖR MIG SOM TELIA KRÅNGLAR!?!?! det går inte skicka sms knappt, har varit så i snart en vecka. jag börhjar VERKLIGEN tröttna på det, anstränger mig till max med att INTE kasta mobilen i backen med all kraft och typ hoppa på den!! GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAA!!!! fick nyss svar på min fråga: det är inte bara för mig som telia äckel krånglar. FIXA SKITEN FÖR FAN, TELIA! mina nerver, mina nerver..

Av hanna aronsson - 3 mars 2011 20:32

åkte in till stan förut och hälsade på Daniel. blev så jävla glad att se honom, han har blivit sjukt mycket bättre än sist jag hälsade på honom. pratar och skrattar som bara den nu, är glad att det går åt rätt håll!! :-) satt hos honom med Malin i nästan två timmar, kollade gamla bilder och på nån tvserie och sååå. sen tog jag sju bussen hem, träffade sofia som skulle med samma buss. kulkul :-) nu sitter jag häääääääääääär, som alltid. skulle ju köpa ett akvarium förut också, men nej då hade inte mamma plats i sin bil för hon skulle till ikea? stackars mina fiskar, dom kommer dö. drunknar fiskar eller kvävs dom? undrat på det länge nu :S har ont som ett fuck i mitt öga också, kulkulkul!!!!! ska duscha nu, hejä


tänker alltid på daniel när jag hör sån här musik! svensk punk är fina grejer, blir så happy av det



MSN LAGGAR SÅ MAN BEHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVER INTE BOMBA MIG DÄR,TACK

Av hanna aronsson - 3 mars 2011 11:19

tänker alltid på han norsken i sällsapsresan när jag hör "morrn morrn", haha. han är så jävla cool. hade svårt som fan att vakna idag av nån anledning, svårare än vanligt! men när jag efter nästan två timmar lyckades vakna helt så upptäckte jag en vagel i ena ögat så det är helt uppsvullet, fult och ömt som faan. min hals var även skit svullen på samma sida, och läpparna. mysiiiigt! hoppas fan inte att jag blir sjuk nu, för imorn ska jag äntligen vara med min jennifer, vi ska till stan och grejer, färga håret och bara umgås. sen på lördag tar jag med mig tim och sticker till bella. SÅ JAG FÅR INTE BLI SJUK!!!

men nu ska jag gå och få i mig lite frukost (havregrynsgröt med äppelmos eftersom jag intalar mig själv att jag mår bra och blir smal av det) och sen sticker jag till stallet och tar en liten tur i skogen på min bebiiis. för er som inte vet är hon till salu! lilla gumman.. sen om jag hinner ska jag in till stan för att hälsa på Daniel en sväng, OCH köpa ett nytt akvarium efter som det jag har nu har pajat -.- hörs! tjaa


  


min LILLA häst :* vet att jag är cool i arbetsjacka o grejer

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards