Alla inlägg under september 2010

Av hanna aronsson - 26 september 2010 20:51

tjenna! helvetes jävlar va länge sen det va jag skrev här, men mitt internet är tyvärr trasigt klcdsjgkfnvgfvgf. snodde farsans dator nu ett tag, lite segt men. aja, sitter här och lyssnar på musik, hatar lap top ljudet, helt ärligt -.- har inte mycket att skriva, så skiter i detta :-) hate gött!


   

bjuder på en lockig och osminkad hanna. fastnade iaf på bilden!



  

mitt nya jag här ovan, vad tycks !?



   

Av hanna aronsson - 17 september 2010 01:16

ska snart sova, men kände att jag var tvungen till att skriva något först. igår va jag och jennifer in till stan och dansade street, riktigt roligt! dock gillade jag raggan bättre, diggade musiken bättre där och så. men kan nog bli kul med street också, och dansgruppen verkade fylld med trevligt människor :) dansade från 18.00 - 19.00, sen satt vi på donken och väntade på bussen hem. sov hos jennifer.

idag har jag tråkigt nog varit i skolan som vanligt. sen blev det stallet och rida en sväng. är jävligt trött, orkar inte ens skriva mer, sova snart blir.


tja

Av hanna aronsson - 15 september 2010 00:59

i natt har jag endast sovit ca två timmar, härligt! skulle nämligen vara på Karlstads sjukhus klockan åtta i morse, och göra EEG. för er som inte vet vad det är - wikipedia! för er andra som vet, jag fortsätter. skulle dit i alla fall, va tvungen att åka klockan sju hem i från, och upp klockan sex. somnade runt fyra- halv fem... trött som ett jävla djur va jag, fram tills jag faktiskt skulle sova när jag gjorde EEGn, då gick det plötsligt inte att somna. kämpade en stund med att falla i sömn, och lyckades till slut. sov en kortare tid, sen va det klart. åkte med mamma till Maxi och handlade, sen till Hööks. blev lite shopping


* ljusgrön grimma + grimmskaft

* hästgodis

* isadora nagellack grafitti + ett svart lack och ett genomskinligt.


ville ju egentligen ha en gul grimma, men hästen blev jätte söt i grönt också! köpte ju även Isadoras nya nagellack, den som man målar på i lager och som blir fläckigt. råläckert! 

köpte denna färgen: 

               snyggt eller vaaaaaaaaaad !? måste köpa i fler färger. 

sen fick jag en ny telefon av mor och far också, WOHO!!!


    fick denna :) riktigt nöjd! dock kan jag verkligen inte skriva sms än, men jag får väl hoppas att jag lär mig, haha! nu ska jag plugga liiiiiiiiiiiite till, sen sova. 


tjAo

Av hanna aronsson - 13 september 2010 23:22

sitter här, har precis kollat på Lite sällskap, HAHA kung program! skrattar programmet igenom, haha! nåt annat jag skrattar åt är The Annoying Orange klippen på youtube, HAhA hur bra är dom inte liksom ? koll här:




haha dör. måste gå på toa, så BRB.


back. men, i alla fall, försök att kolla på videon utan att dra på läpparna.


imorgon ska jag upp klockan sex för att senare, vid sju åka in till Karlstads sjukhus och göra nån jävla dret. skulle sova hälften av min ordinarie sovtid sa dom, och därför ska jag dygna -.- JOBBIGT. men är ledig från skolan så jag kan sova lite när jag kommer hem, tur det. är så jävla täpt i näsan nu så jag knappt kan andas, låter som en häst typ. rock n roll! ja .. nej, har inte så mycket att säga, väntar på att min film som jag laddar ner ska bli färdig så jag kan glo på den, Crossroads med britney spears. VÄLDIGT länge sen jag kolla på den, blir nog fint nu.


men, hare gôtt, tja



Av hanna aronsson - 13 september 2010 03:17

klockan är snart halv fyra och jag kan inte sova ...är trött som helvete men kan ändå inte somna. ligger och kollar på Vi på Saltkråkan, HAHA! skrattar så jag dör, det är så himla roligt!! precis min humor, verkligen


..................................................
........................klockan sju ringer mitt alarm, NU MÅSTE JAG SOVA!!! gah. hungrig är jag också :'(



  


jag och berry .. fotografen fångade mig i full färd med att få av mig tröjan .

Av hanna aronsson - 12 september 2010 23:20

länge sen jag skrev nu känner jag, har inte haft ork. just nu sitter jag här och har ont i magen och är jävligt osocial. kollar runt på lite olika sidor efter lite grejer som jag skulle vilja inhandla till hästen.


* gult schabrak

* gul grimma + grimmskaft

* gula benlindor


hittar dessvärre inget av detta just nu, det enda gula som finns är i reflex material, och det vill jag icke ha. nån som vet vart man får tag i RIKTIGT gula grejer ?   

till mig själv måste jag ha ett till par helskodda ridbyxor, höstjacka som är vind och regntålig, ridhandskar, ridstrumpor (man får aldrig för mycket av det!) och en ny hjälm vore fint också. blir en dyr affär det här .. MAMMA ?   nej men, över till nåt annat. typ.. finns inget roligt att snacka om ens :s MÅSTE MÅSTE MÅSTE städa mitt akvarium imorgon! och plugga .. bara en massa måsten nu tycker jag. bytte design på bloggen för en stund sen, JOBBIGT. kan inte med sånt. det här får duga ett tag framöver. MÅSTE gå till frisören också, mitt hår är fortfarande en katastrof. och så måste jag sova snart, skola imorgon! usch och blä. får väl dra på Vi på Saltkråkan och försöka sova. HAHA, älskar dem filmerna!! så jävla gulliga   dock äre nog bara jag som tycker det. nej, men skriver mer imorgon, pusstjaaaa


bjuder på lite fin musik!



 



Av hanna aronsson - 10 september 2010 00:27


underbar låt! avslutar kvällen med den. godnatt



Av hanna aronsson - 9 september 2010 23:06

tjenna bloggen ! skolan idag, missade bussen och fick lifta till grums, hähä. vart på världens virrigaste humör idag, kommit försent till varje lektion typ och det första jag gjorde i morse var att låsa in nycklarna i mitt skåp ........... HAHA. efter skolan, hem till jennifer. vi skulle laga mat, slutade i mindre KATASTROF, pulvermos, köttbullar och brunsås .. eh, vet inte vad det blev av det riktigt .. sen in till stan, träffade anna och bella, tog en fika med dem :-) sen till dansen för att schejka lite raaaav! bytte från ragga till street idag också, så numera dansar jag på onsdagar, nice. ska kolla idol som jag missade förut och försöka slagga. hörs imorgon, NATTI

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards