Direktlänk till inlägg 4 april 2011

MÄKTIGT!

Av hanna aronsson - 4 april 2011 15:58

jag måste bara tipsa om lite fin musik till er metal-älskare nu. här om dagen tipsade en polare mig om ett band som han precis hade hittat, som han tyckte var sjukt bra. efter att ha lyssnat igenom de få låtar som dom hade på spotify så kunde jag bara konstatera det samma, dom var verkligen totalt jävla svinbra!!! tror aldrig jag har hört nåt liknande faktiskt, är helt facinerad. att bandet består av fem stycken tonåringar, och att vocalisten dessutom är en brud gör saken bara ännu bättre! förstår in vad bra det är!? bandet jag snackar om heter Death Maze, och jag både hoppas och tror att dom kommer bli riktigt stora inom några år, med tanke på att dom är så unga och redan är så jävla bra. jag väntar nyfiket på mer material från dom och tänker gladeligen följa dom! 



erkänn att det är sjuuuuuukt jävla bra!? kan verkligen inte förstå att tjejen kan growla så äckligt bra, gaaaaaaaalet! 

 
 
Ingen bild

Ellen

4 april 2011 19:19

Asbra låt!!!
the-yaoi-fangirl.bloggplatsen.se
kolla gärna in

 
Captain Awesome

Captain Awesome

4 april 2011 19:58

Kika även in:

Arch Enemy, Frantic Amber, OTEP, The Agonist, Kittie, Iwrestledabearonce m fl... Där haru brudar som growlar riktigt bra!

http://captainawesome.bloggagratis.se

hanna aronsson

4 april 2011 21:04

bra som faan, föredrar The Agonist och Kittie mest av dessa faktiskt! :-)

 
Mair

Mair

4 april 2011 20:05

haha dem e najs!
Och ja känner desutom halva bandet.

http://mair.blogg.se

hanna aronsson

4 april 2011 21:00

det.. är dom verkligen!
coolt! :-)

 
Ingen bild

Jasmine

4 april 2011 20:42

Awesome! :D
Har en fråga, såg att du hade piercing i tungan. Gjorde det ont? eller alltså hur ont på en skala 1-10 var det? XD Ska nog ta det jag med, men vill veta hur beredd jag ska vara.
Kram!

hanna aronsson

4 april 2011 20:59

Fuckyeah! :D
Nej, det gjorde faktiskt inte det minsta ont. Kittlade lite skönt i tungan när kanylen gick igenom, så på skala 1-10 är det 0,5 (och då ska du veta att jag är en liten mes egentligen)Dock ömmade det som faan dagarna efteråt, och jag kunde knappt äta. Men nu efteråt är det lätt värt de! Så kör på! :-D
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna aronsson - 7 maj 2011 13:52

Nu försvinner jag från bloggplatsen, och börjar istället blogga på Myshowroom.se! Så hädanefter hittar ni mig på ---> http://hannaaronsson.myshowroom.se/    Vi ses!   ...

Av hanna aronsson - 6 maj 2011 13:17

gääääääsp! sitter här lite halvt nyvaken och med en svullen och ömmande hals. har som ni säkert redan förstått, inte varit i skolan idag, vaknade helt förkyld och äcklig imorse och somnade därför om. så jääävla typsikt att jag skulle bli sjuk lagom t...

Av hanna aronsson - 5 maj 2011 21:06

jaaaaaaaaaaaaaag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag är sämst på att blogga. har så jävla mycket att göra nu för tiden, är nästan aldrig hemma ens. dock tror jag inte att det är så värst många som bryr sig om det jag skriver här, men ah.  k...

Av hanna aronsson - 30 april 2011 01:57

nu äre snart dags för mig att sova, har varit hemma hela kvällen faktiskt. tänke bara skriva lite kort om hur min dag har sett ut :-) vaknade imorse runt tio av att min galna hund höll på att mörda min bh. han sprang runt med den och slet, drog och...

Av hanna aronsson - 28 april 2011 23:22

Rätta mig om jag har fel, men jag förmodar att detta är nånting som alla har haft i tankarna, nångång i sitt liv. Jag antar att alla har känt sig trötta på livet, och önskat sig bort från Jordens yta och bort från alla bekymmer, sorger och måsten. Ha...

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards