Alla inlägg den 14 mars 2011

Av hanna aronsson - 14 mars 2011 23:18

som ni säkert har märkt nu, så har jag gjort hela min blogg kolsvart. kändes lite mer.... mysigt, coolare. jag vet inte, men nåt sånt. är så äckligt trött på min design så det helt helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt! måste be nån kunnig jävel att hjälpa mig. 

tänkte snart krypa ner och försöka slagga lite, behöver ta igen lite sömn känns det som. och imorgon har jag studiedag, yaaay! så J Ä V L A välbehövligt! planerar ändå att gå upp i hyfsad tid, runt halv nio ungefär, och duscha och ta mig en låång morgonpromenad. ska börja komma i form nu hade jag tänkt. har sagt jävligt länge nu, men jag menar fan allvar den här gången. är så förbannat trött på att gå runt och känna mig fet och äcklig hela tiden, måste bli ändring på det! blööööö. 

anyway, på eftermiddan nån gång hänger jag med min mor till stan medans hon ska på nåt jävla möte. jag tänkte bränna mina sista värdefulla pengar på några snygga t-shirts som jag spanat in. och jag hittar dem vill säga. måste ha ett par via converse också, men det lär jag inte ha råd med imorn. saaaaaaad but true. ska försöka dra med mig nån liten ful jävel som kan hålla mig sällskap i storstaden också, att kliva omkring ensam och shoppa tillhör inte mina större intressen direkt. okej men ja. 

sen har jag tänkt på en grej till. eftersom jag har bäst musiksmak ( vet redan att alla håller med mig..! ) så tänkte jag börja uppdatera er som läser med vad jag diggar mest för dagen. sweeeet va? min lilla hemska blogg kommer snart poppa skön musik som fan. såå... välkommen till min nya musikblogg! snart.. typ. yäyä, börjar med dagens låt...snart! eller nu direkt, här kommer den:




bra som fan. och wiiiii, blir stan med snyggjävel sofia imorn! sweet

Av hanna aronsson - 14 mars 2011 08:05

måndag morgon, det första man ser när man kollar ut genom fönstret är snöslask och grå himmel. skola snart, har heeeeeeeeeeela veckan framför mig. fyfan, vill ta livet av mig nu direkt

Av hanna aronsson - 14 mars 2011 01:39

uh jag älskar att hitta gamla låtar som man diggade för längsen, älskar känslan av att sitta och lyssna på dom igen och kunna vartenda ord i texten, trots att man inte hört dom på minst ett år, och få tillbakablickar och minnen som man har till just den låten. sånt ger mig en jävligt skön känsla inombords samtidigt som jag vill lägga mig ner i fosterställning och böla som en liten unge?

Av hanna aronsson - 14 mars 2011 00:17

asså, näääej club nordic var väl ingen höjdare direkt. om man varit på lite bättre paryhumör hade det säkert varit kul, och, haha, om man haft lite öl i kroppen hade det säkert varit ännu bättre! nejdå, men det kryllade bara av fjortisar och utlänningar där, som jag redan hade gissat på att det skulle göra innan jag gick in där. fick stå i en  timmes kö för att komma in genom själva entén, sen i en ny kö till garderoben. yaaay. åkte in till stan med tim, krille och anton, eftersom jag missade bussen och grejer, haha skräll. men i alla fall, åkte in med dom. gick in på club nordic med tim och krille, va inne runt halv tio och drog därifrån runt halv elva elva, haha. gled omkring i stan med krille och tim ett tag, sen hämtade vi upp två stycken och sen drog vi oss mot grums igen. åkte och kollade läget i slottsbron, men det var väl ingen höjdare där direkt, så vi åkte till grums igen. krille tröttnade och drog hem, så jag och tim dorg upp till nån fest vid orrby typ och kollade läget. men eftersom vi var nyktra så vare ju inte så värst rockigt. drog därifrån runt halv fyra eller nåt kanske. somnade inte förns sex imorse, sov till halv tre eller nåt idag. gööööööööött. sen dorg jag till stallet en sväng och grejade lite, och sen dess har jag bögat framför tv'n hela kvällen. är så förbannat jävla trött på att bo hemma nu så det är inte saaaaaaaaaaaaaant. GE MIG EN LÄGENHET!!! pallar inte med att bo mitt ute i ingenstans med massa tjat hela tiden, HAGAfdfgfg panik. och jag orkar verkligen inte med mig själv längre ens, mina humör svängningar är hemska. hoppas fan jag blir kallad till sjukhuset snart så jag kan få några jävla tabletter utskrivna. iiih mitt liv skulle nog kännas så mycket bättre då! eller lite mindre kasst i alla fall. nu ska jag röja undan lite klädet från golvet och sängen så jag får nån plats att sova ( mitt rum är ju mini mini ) och sen ska jag däcka till nån film


  


såhääääääär såg jag ut när jag gled omkring på club nordig! rock 'n' fuckin' rolllll 

kom och tänka på nåt jäääävligt roligt, fick världens gapskratt på club nordic när jag fick se en brud som stod och dansade, hahaha ni skulle ha sett henne xD så jävla bra, hahaha

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards