Direktlänk till inlägg 7 september 2010

ridning, kvällsmys med idol och .. hår ?

Av hanna aronsson - 7 september 2010 21:35

skönt med en ridtur förut, hade mycket trevligt! i love my horse   kom hem lagom så att jag hann duscha innan idol. det är bara dom första programmen som är bäst av idol, resten kan kvitta. älskar att se när folk gör bort sig (A) samtidigt som jag blir förjävla avundsjuk på dom som verkligen kan sjunga ... önskar verkligen att jag kunde sjunga .. fick jag tre önskningar så skulle jag önska:


1) FINT HÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2) kanonbra sångröst

3) tre önskningar till ...


har verkligen panik på mitt hår just nu :s det är långt, SLITET SOM FAN, lockigt, ful färg. ser helt enkelt ut som nåt jävla fågelbo i huvudet. måste verkligen göra nåt åt det snart. det tråkiga med tjockt självlockigt hår är att man inte kan göra så mycket med det bara .. usch. 


  • Låt aldrig ditt hår bli torrt och slitet. Använd bra, återfuktande balsam och djupverkande inpackningar och behandla håret varsamt. Hår är ömtåligt, och lockigt hår är extra ömtåligt.

  • I fuktigt väder behövs ofta en stylingprodukt med mer stadga. Investera i en bra gelé, och se till att fördela den i hela håret medan håret fortfarande är vått. Gelén hjälper till att binda ihop lockarna och hålla dem på plats.

  • Gnugga aldrig håret med en frottéhandduk. Krama försiktigt ur vätan med en mjuk mikrofiberhandduk, kökshandduk eller en gammal t-shirt.

  • Kamma eller borsta aldrig håret. Den enda gång du kan kamma håret är i duschen, när du fortfarande har balsam i håret.

  • Rör inte håret innan det har torkat helt. Varje gång du rör håret efter att ha applicerat gelén bryter du lockmönstret och skapar oreda, och håret blir frissigt.

  • Ha som tumregel att överhuvudtaget låta håret vara ifred; blött som torrt.


Sov gärna på ett örngott av satin eller siden. Håret kan glida över den glatta ytan och ruggas inte upp som det kan göra av bomull. Bomull kan dessutom torka ut håret genom att absorbera dess fukt.

Om inget annat hjälper, le brett och gå fort så är det ingen som lägger märke till ditt hår. 


från www.lockig.se


det där hjälper inte .. tro mig. har försökt. mitt hår är lite sakjo. 

aja, vi lämnar håret. måste sova snart känner jag, skolan imorgon. jobbigt! :o


kolla här, bild från i somras .. kolla lockarna :s   

ignorera resten av bilden, haha. men okej, slut tjatat om mitt hår, hejdå

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av hanna aronsson - 7 maj 2011 13:52

    Nu försvinner jag från bloggplatsen, och börjar istället blogga på Myshowroom.se! Så hädanefter hittar ni mig på ---> http://hannaaronsson.myshowroom.se/    Vi ses!   ...

    Av hanna aronsson - 6 maj 2011 13:17

    gääääääsp! sitter här lite halvt nyvaken och med en svullen och ömmande hals. har som ni säkert redan förstått, inte varit i skolan idag, vaknade helt förkyld och äcklig imorse och somnade därför om. så jääävla typsikt att jag skulle bli sjuk lagom t...

    Av hanna aronsson - 5 maj 2011 21:06

    jaaaaaaaaaaaaaag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag är sämst på att blogga. har så jävla mycket att göra nu för tiden, är nästan aldrig hemma ens. dock tror jag inte att det är så värst många som bryr sig om det jag skriver här, men ah.  k...

    Av hanna aronsson - 30 april 2011 01:57

    nu äre snart dags för mig att sova, har varit hemma hela kvällen faktiskt. tänke bara skriva lite kort om hur min dag har sett ut :-) vaknade imorse runt tio av att min galna hund höll på att mörda min bh. han sprang runt med den och slet, drog och...

    Av hanna aronsson - 28 april 2011 23:22

    Rätta mig om jag har fel, men jag förmodar att detta är nånting som alla har haft i tankarna, nångång i sitt liv. Jag antar att alla har känt sig trötta på livet, och önskat sig bort från Jordens yta och bort från alla bekymmer, sorger och måsten. Ha...

    Presentation


    Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

    Kalender

    Ti On To Fr
        1
    2
    3
    4
    5
    6 7 8 9 10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< September 2010 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    RSS

    Besöksstatistik

    Arkiv

    översätt


    Ovido - Quiz & Flashcards