Alla inlägg den 3 september 2010

Av hanna aronsson - 3 september 2010 23:28

sitter hemma, en fredag, och har äckligt tråkigt.. :O blev liksom inte att jag drog ut idag, kom hem sent och så vidare. 


igår va jag och jennifer in till stan och dansade. det var riktigt roligt, men JÄVLIGT svårt! eftersom varken jag eller jennifer hade dansat förut, och var de enda i gruppen som aldrig gjort det, så kändes det lite konstigt .. ska försöka byta så jag får dansa street ist, eftersom det är enklare och så, ragga var tydligen mycket svårare. får se hur det blir. dansa ska jag fortsätta med i alla fall! 

vi tog bussen in några timmar tidigare för att gå på stan. köpte en ny foundation, mascara och en parfym. snålast i värmland är jag, lätt!! ahja, dansen började klockan sju och höll på i en timme, sen tog vi bussen hem. 


skolan idag, hände inget viktigt. sen va jag till stallet, fixade och red en sväng i ridhuset. min lilla häst var vääääääääääldigt framåt! haha. kom hem, duschade, och nu sitter jag här, dunkar sean paul för fullt! blir nog film snart.


pusstja



hittade bild från i vintras, jag och jennifer!   

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards