Alla inlägg den 6 september 2010

Av hanna aronsson - 6 september 2010 13:04

sitter i köket, dricker varma koppen, lyssnar på musik och kollar runt på lite olika bloggar. vaknade med ont i halsen och pallade inte gå till skolan. när jag vaknade upp igen några timmar senare hade jag nästan inte ont i halsen överhuvudtaget, så imorgon blir det skolan igen. tänkte städa och baka idag. har jag gjort de ? nej. tänkte gå ut och plocka kantareller idag. har jag gjort de ? nej. tänkte rensa mina spotify playlists idag. har jag gjort de ? nej. känns inte som om jag någonsin kommer orka göra det faktiskt, har ju 1228486004521856 miljoner låtar typ. nej men, ändå. ska dra med mig morsan ut sen och plocka lite svamp tänkte jag, haha. kanske blir till några kantarell smörgåsar ikväll om jag har tur, för finns det något godare ? behöver VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN rensa min dator nu, den är så jävla seg så det är inte sant, får psyk!! behöver en ny telefon också, hade ju i sönder min sony ericsson -.- lånar därför en kass jävla nokia, och nu håller den också på att sluta fungera. problemet är bara att jag verkligen inte vet vad jag vill ha för ny telefon. funderar även på vad jag vill ha för hårfärg .. blond eller brun ? kan verkligen inte bestämma mig om detta. ena stunden vill jag vara blond, och i nästa stund vill jag vara brunett .. jobbigt! vad vill jag gå för gymnasium då ??? kan inte bestämma mig för det heller .. vill jag ha kvar min blogg här eller vill jag ha den på blogg.se ? kan inte bestämma mig för det heller. nej, ska käka lite mer och glömma bekymren nu tror jag. hade!


    

jag och jennifer!

    

bild från förra sommaren om jag inte minns fel,  saknar fan den tiden lite ..

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards