Alla inlägg den 1 september 2010

Av hanna aronsson - 1 september 2010 23:09

snart dags för mig att slagga, upp tidigt imorgon till älskade skolan. men rätt skön dag imorgon, slutar tjugo över ett, GILLA! hänger med jennifer hem, sen bär det av in till stal för att daaaaaaaaaaaansa! ska bli riktigt roligt :-D

fixade mina naglar och målade dem nyss, ( i en rosa jävla färg, ångrade mig redan efter andra fingret ) och har redan hunnit dra fingrarna mot typ täcket så att det är massa repor i lacket, som alltid.. fult. men vad gör de om 150 år ? :-D ska lägga mig och kolla på Two and a half men nu och försöka sova. 


god natt folket!  

Av hanna aronsson - 1 september 2010 16:53

upptäckte nyss att klockan snart är sex :O har varit helt borta i huvudet hela dagen igår och hela dagen idag :s igår rörde jag till massa datum och tider så att jag blev helt vilsen i huvudet, och idag har jag hittills glömt mina nycklar, min telefon, mina kläder och så vidare, har bara glidit omkring och fattat noll. måste berätta om hur duktig jag faktiskt va på gympan idag också, sprang el ljusspåret, HELA. mycket bra för att vara mig! va faktiskt jävligt skönt att springa, tror det får bli en liten tur snart igen innan jag duschar. min bror sa förut att jag va påväg att bli mullig njxcnvjxnvjfvjcv, vilket är ännu ett själ till att springa ... jävla ungjävel. 

imorgon börjar dansen också :D ska bli så jävla roligt, shakea lite rööööööööv. och träna bort "mulligheten". haha! 

tänkte baka negerbollar sen också :D niGgAhb0llz. nej förlåt, chokladbollar menar jag. och träna lite på gitarren. och städa :( gör inget annat än att städa. sola hade jag behövt gjort också, börjar bli blek som jag vet inte vad, SKÖNT att jag drar till spanien om mindre än tre månader i alla fall :D häääääääääääärligt, då ska jag bli brun som fa-an. dyrt att sola solarium, enda nackdelen. och så är det så fruktansvärt tråkigt, efter max tio minuter börjar jag vända och vrida på mig, pilla på alla knappar och med radion och verkligen önskar att de 25 minutrarna som jag solar, ska ta slut. svettigt äre också. men vill jag bli brun så är det värt de. har verkligen inget mer att skriva, så jag återkommer lite senare, om jag kommer ihåg. tveksamt.    

hittade en bild från början av sommaren är jag och brudarna va på liseberg! jag och jennifer :-D

Av hanna aronsson - 1 september 2010 09:59

sitter just nu i skolanm, har data. rätt soft lekton, facebook och musik liksom. skriver rent Boken om mig själv, blir nog bra detta. jag är redan hungrig, och det är ett bra tag kvar tills lunch, och med min tur så är det säkert äcklig mat .. får väl bli sallad, namnamnamnam. '

tycker det är riktigt synd att dom inte har spotify installerade i skolans datorer, måste istället sitta och söka på youtube, vilket är lite jobbigt. men nu slutar vi, skriver ikväll!


tja

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards