Alla inlägg den 8 september 2010

Av hanna aronsson - 8 september 2010 20:41

var i säffle en sväng förut, fixade lite saker och så. sen vidare till stallet och fixade där, min lilla häst gick i sandhagen idag, och verkade väldigt missnöjd med detta. sen hem och käka pizza, duscha och nu sitter jag här och kollar på idol. jämt litte avundsjuk på en del då .. och på en del inte, haha. att en del ens vågar sig dit xD herregud. ska försöka SOMNA tidigt idag, önska mig lycka till med det. kommer nog inte gå vidare bra. men nu börjar idol igen, återkommer!


tjAo


  

Av hanna aronsson - 8 september 2010 03:44

klockan är snart fyra, och jag kan verkligen inte sova .. klockan sex ringer mina alarm .. får panik över att jag inte lyckas somna, och kan därför absolut inte somna eftersom jag har panik .. lär få bli hemma idag med bara för att jag inte sovit nåt :s äckeleleleldslefmdfdnfjxnfvxcnvjv!!!!! sömntabletter, ja tack. drar på en film och hoppas på lite sömn .. godnatt ?   

Av hanna aronsson - 8 september 2010 01:59

en liten fråga bara; hur många följer mig på Bloglovin' ? :D roligt om ni svarar.

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards