Alla inlägg den 9 september 2010

Av hanna aronsson - 9 september 2010 23:06

tjenna bloggen ! skolan idag, missade bussen och fick lifta till grums, hähä. vart på världens virrigaste humör idag, kommit försent till varje lektion typ och det första jag gjorde i morse var att låsa in nycklarna i mitt skåp ........... HAHA. efter skolan, hem till jennifer. vi skulle laga mat, slutade i mindre KATASTROF, pulvermos, köttbullar och brunsås .. eh, vet inte vad det blev av det riktigt .. sen in till stan, träffade anna och bella, tog en fika med dem :-) sen till dansen för att schejka lite raaaav! bytte från ragga till street idag också, så numera dansar jag på onsdagar, nice. ska kolla idol som jag missade förut och försöka slagga. hörs imorgon, NATTI

Av hanna aronsson - 9 september 2010 00:30

nu ska jag snart sova tänkte jag, för just nu ÄR jag faktiskt trött! bäst att skynda sig sova innan det går över, haha. alarmet ringer klockan sex imorgon bitti, då gäller det alltså att ta sig upp ........................................ JOBBIGT. jag och mamma har suttit halva kvällen och gjort jättefina armband som jag är supernöjd med! hade jag haft en fungerande kamera eller en telefon så hade jag langat lite bilder, men nu har jag icke det, så tyvärr.    dans imorgon, trevligt värre. skriver mer imorgon   


natti

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards