Alla inlägg den 22 november 2010

Av hanna aronsson - 22 november 2010 23:56

har inte skrivit på några dagar nu, har inte haft ork till det. har inte hänt så mycket sen sist, förutom att jag och min bästa vän jennifer har varit med i tv4 nyheterna, HAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHAHHa

HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAH
AHA.


i lördags var jag ute med folk, och i går gjorde jag .. ingenting tror ja. det är bara 1 dag kvar nu, på onsdag beger jag mig till värmen!! SPANIEN! puss så jävla mycket på det. 

dock har jag inte packat än :s resväskorna står öppnade på golvet och alla kläder jag äger ligger i en hög på golvet. det enda som finns i en av väskorna är två par trosor och en bikini. så långt har jag kommit. gav mig fan på att jag skulle packa klart förut, rev fram väskorna och drog ut hela garderoben. sen stod jag mitt i allt ihop och kollade på röran i säkert tio minuter och till sist gav jag upp och gick och gjorde något annat. nu ska jag snart gå upp och försöka få ner iaf en tröja i väskan och sen ska jag ta alla jävla tabletter och sörjor som min mor tvingar i mig. min nyaste sörja är HEMSK!!!!!!!!!! aldrig varit med om värre, det luktar död gammal råtta och är gul/grönt i färgen. ska tydligen vara SÅÅÅÅÅÅ nyttigt, men det är SÅÅÅÅÅÅÅ äckligt! spyr gör ja. skriver kanske mera sen :D 


peace


  

M. Shadows, like ?

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards