Alla inlägg den 4 november 2010

Av hanna aronsson - 4 november 2010 22:39

hur roligt äre att följa min blogg på en skala !? uppdaterar ju aldrig, tråkigt som jag är. pluggar som en jude under nätterna och på dagarna gör jag... ingenting. kul liv!!! fick gå upp halv elva idag, lina skulle komma en sväng. vi gjorde INGENTING på hela dagen, kul som fan :) och jag håller på att bli förkyld som ett jag vet inte vad så jag var en surfitta hela dagen och var nog jätterolig att umgås med. seriöst så orkar jag inte bli sjuk på allvar nu, men det är nog försent redan. har proppat i mig allt vi hade hemma som det stod "mot förkyldning blablabla" på och en massa hostmedicin, hostar nog sönder lungorna snart. 5 ml, 2 till 3 gånger dagligen står det på hostmedicinsflaskan, och jag har säkert tryckt i mig 30 ml av skiten idag. har köpt ny nässpray också, eftersom jag har tappat bort två flaskor. så nu ska spraya sönder min lilla grisnäsa!!!! piggynose

alltså jag har verkligen varit på uselt humör igår och idag. efter att min dator laggat i ca 15 minuter kastade jag iväg den, stackarn :'( konstigt nog startade den igen (TYVÄRR) men den är fortfarande cp och äcklig, laggar heeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden, får psyk!!!!! gah. 


vill göra om headern på bloggen lite också, nu står de: Hanna Aronsson ~imorgon är en annan dag.


så vill jag INTE att det ska stå längre, nu ska det stå ~ DEN SOM LEVER FÅR SE! 

men orkar inte göra om juuuu. okey men nu ska jag plugga lite och sen dra på en film eller något, ska upp hyfsat tidigt och dra till stallet tänkte ja. ska försöka rida en sväng, får se hur det går med tanke på min handled. aja, den som lever får se!! nej men, hej.




bjuder på en liten fin låt också! 

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards