Alla inlägg den 17 november 2010

Av hanna aronsson - 17 november 2010 23:59

idag hade jag gympa lektionen för min klass, haha. gick faktiskt ganska bra, även om jag har en klass full av apor, haha. förväntar mig bra betyg iaf! sen åkte jag och jennifer in till stan för att dansa, sprang runt på stan en timme innan dansen började och handlade lite grejer, för nu är det nämligen bara 6 dagar kvar tills jag åker till spanien!!! aaaaah ta mig dit nu. sen en timmes dans, gick super idag.sen fick jag och J sitta och vänta på 8 bussen en timma, ovärt som helvede. fast när vi kom till drottninggatan typ 3 minuter efter sju så stog våran buss där :o

jennifer: våran buss, nu !?!?!?!

jag: EEEEEEEEEH!!! vadskavigöravadskavigöra ?? panik

jennifer: ska vi åka med den ?? eller ska vi inte det, eller ska vi ?

jag: vi borde åka me..... *BUSSEN ÅKER*


och därför fick vi sitta och vänta, efter som vi är så otroligt bra på att hantera stressade situationer och fatta snabba beslut. 

nu sitter jag här, är hungrig, har huvudvärk och ont i halsen så ska krypa ner i min säng med varm o'boy och en film, + att det ligger en liten gosig katt ihop rullad på min kudde och sover så sött, mysigt värre!


nattttttttttttttttttttttttttttttttttta


  

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards