Alla inlägg den 11 november 2010

:-)

Av hanna aronsson - 11 november 2010 00:52

god kväll gott folk! har inte hunnit skriva på nån dag nu, har pluggat röven av mig. ligger fortfarande efter ändå ? skolan går mig upp till öronen, är så trött på skiten nu. Ska plugga lite franska nu innan jag ska sova, har prov imorgon och kan inte ett skit. bra va ? blir väl som det blir.

Har varit i stan och dansat i idag, lika kul som alltid. Fick dansa en ny street-stil idag som jag blev kär i, ska nog börja i den till våren tror jag. Det var en "blandning" av ragga, tung street och typ salsa. grymt roligt i alla fall! Mycket skak på rumpan, hehe. nej nu måste jag verkligen plugga och sova, hörs imorgon!


peace



slänger upp låten vi dansade till idag också. 

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards