Alla inlägg den 1 november 2010

Av hanna aronsson - 1 november 2010 01:26

tjabba! längesen jag skrev nu känner jag, men har inte hänt värst mycket sen sist. jag har blivit brunett igen, rätt nöjd faktiskt, och så har jag även hunnit ramla av min häst så att en bit av ben i handleden gick av.tillbringade ungefär en hel dag på sjukhus på grund av detta. känner mig ganska smidig faktiskt. idag är det prick 24 dagar kvar tills jag sticker till spanien i en vecka, hur skönt !? tänkte bli neger! eller kanske inte.. ska bli såååå skönt att komma bort lite :-) har lov i en vecka nu också, skapligt skönt. ska snart ta och plugga lite innan jag tänkte dra på en film och lägga mig, och imorgon ska jag sova lääääääääänge! alltså, har aldrig något att skriva längre :s dags att ta bort skiten kanske ? hm, ska funderar lite på det tror ja. 


  


peace

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards