Alla inlägg den 14 juni 2010

Av hanna aronsson - 14 juni 2010 01:49

godkväll!


klockan är 01:11 när jag börjar skriva nu, och jag borde verkligen sova! ska upp för en dags sommarskola i morgon, woho. men... måste göras, känner mig lite duktig iaf. och på tisdag blir det göteborg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska bli dyngroligt. 

i torsdags hade vi skolavslutning, jävligt skönt. satt i kyrkan i en halvtimme och dog av uttråkning, de 30 minuterna av mitt liv får jag aldrig tillbaka, bortkastade. mina betyg ska vi inte nämna ens, okej ? MEN sen följde jag med jennifer hem, vi käkade glass med jordgubbar, sen bytte vi kläder och fixade till oss lite, och drog sen till trulsen. där var det fullt med folk tråkigt nog. finns inget mer att säga än att det spårade ur, så jag och jennifer stack hem och fastnade vid datorn ist. fredagen tillbringades kvar hos jennifer, film hela dagen. sen åkte jag hem på kvällen. 

på lördag, åkte jag till stallet och fixade där, tog en ridtur. sen åkte jag till jennfer igen, blev en natt full med skräckisar! sov bort halva söndagen (idag? igår.) och sen åkte jag hem vid fyra. blablablablablabla! åkte till stallet på moped, ösregnade på vägen hem (=på dåligt humör) 

la in ny musik på mobilen, RADERADE alla gamla bilder och gammal musik för att få plats med ny ( satt och höll på med detta i över en timme ) sen visade det sig att min telefonjävle inte ville funka, den nya musikne ville absolut inte spelas upp. OCH högtalarna la plötsligt av. DÅ kastade hanna aronsson son telefon med all kraft i handfatet på toaletten. men konstigt nog funkar min älskling ändå :') T-U-R. okejokejokej. orkar inte skriva mer, lägger upp lite bilder ist. 


TJA.           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards