Alla inlägg den 2 juni 2010

Av hanna aronsson - 2 juni 2010 19:06

tja!


inte hunnit skriva på någon dag nu, har tillbringat min mesta tid ute i det underbara vädret. betygen är satta, så nu är det rätt lugnt i skolan. 

igår, tillbringades dom mesta lektionerna utomhus i solen, underbart! jobbade på min bränna rejält, fick rand och allt, h3h3. slutade en timme tidigare efter som gymnastiken var inställd. då stack jag, emma och jennifer till trulsen för att bada. det var inte så farligt kallt i vattnet faktiskt, va i och badade ett bra tag. fick oss även ett gott skratt, folk säger jag bara, HAHA. 

vidag, har det varit en GANSKA härjig dag ;-) jag och jennifer har haft glasskrig OCH vattenkrig. glasskriget startades mitt i uppehållsrummet bland alla folk, till slut kletade vi glass på varandra på blodigt allvar. fick en jävla glasstrut i håret -.-

efter att vi fått tagit emot lite skäll från en lärare, så bröt det hela loss igen. tillslut slöt vi tillfällig fred, och begav oss till omklädningsrummen i sporthallen. jag skulle skölja mitt hår. i duschen bröt istället världens vattenkrig ut. haha, har inte härjat så mycket på länge! blöta och kletiga fick sedan jag och jennifer sitta på två återstående lektioner som va kvar av dagen, innan vi äntligen fick gå hem.

jennifer and I mötte emma på orrby, där vi köpte chips och sedan gick hem till jennifer för att kolla film. emma glömde sin cykel på orrby, smart som hon är. så jag och emma fick ta jennifers cykel och cykla tillbaka för att hämta emmas kvarglömda cykel. jag bara undrar, hur i helvete glömmer man en cykel !? iallafall, sen påväg hem till jennifer igen, glömde jag kolla på vart jag cyklade, glömde svänga och körde rakt in i en sån fartbom eller vad fan det är, och ramlade. himla smidigt. OKEJ. sen kollade vi film och sov i två timmar. nu ska jag sticka till stallet för en tur i skogen, sen ska jag ta en springtur när jag kommer hem.


PUSS    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards