Alla inlägg den 7 juni 2010

Av hanna aronsson - 7 juni 2010 01:56

tjaaaaa.


har inte hunnit uppdatera på någon dag nu, har så mycket annat för mig. älskar vädret! har varit kanon väder hela veckan, och jag har verkligen bättrat på brännan. har en skitsnygg bonnbränna på benen efter att jag klivit runt i shorts i flera dagar, diggar den verkligen måste jag säga. bäst att försöka sola bort den, kan ju inte gå runt så.. 

iallafall, varje dag denna vecka, efter skolan, så har jag hängt på trulsen, solat och badat och umgåtts med mina vänner. det är faktiskt inte så kallt i vattnet som man kan tro, ganska skönt faktiskt. det är bara fyra dagar kvar innan sommarlov, sedan ska jag ligga och steka på stranden 24/7. ska bli neger innan sommaren är slut hade jag tänkt. 

den här helgen har varit riktigt mysig    i fredags åkte jag till jennifer, vi stack ut till bronkedal på kvällen och träffade lite folk. skulle tydligen va fest, med det kan jag verkligen inte kalla vidare mycket fest.. sedan gick vi hem igen och somnade till någon film.

på lördag, åkte jag in till stan med jennifer, jonna och jennifers lillasyster med sin kompis. mamma och pappa hjälpte mormor med flytten i grums., och det fanns inte så mycet att göra för mig ändå. men, det var iaf med nöd och näppe som vi hann med bussen, ibland har man tur! gick runt på stan i flera timmar innan vi äntligen åkte hem.

jag och jennifer följde med jonna hem på kvällen, nice. vi stack och skulle bada, men blev inte mycket badande.. jonna har fått en systemkamera, så istället fotade hon massa bilder på mig och jennifer. sedan stack vi hem och käkade tacos, GOTT! 

när klockan var runt tolv, cyklade vi er till sjön och rodde ut med jonnas lilla båt.  behöver jag säga att jag var livrädd ? är övernaturligt mörkrädd och hatar små jävla sjöar, man vet ju liksom inte vad som finns på botten... dessutom är det inte säkert att vara ute på sjön med två galningar, så flytvästen var hårt åtspännd! 

vid två ungefär, var vi tillbaka inne i värmen, somnade ganska så snart till en film.

på söndag han vi inte så mycket mer än att käka frukost, och kolla på en film, sedan åkte jag och jennifer in till grums igen. mamma och pappa hjälpte mormor med det sista inför flytten idag igen. djhvjgbibgolbvgovfnvjvifgigififiiifdifcifisdididid
idifji vjfnbjgn


IDAG: har det varit niornas utklädningsdag, vilket har resulterat många skratt. HAHAH fyfan i helvete vad fula en del var, tyckte nästan synd om dom    

ikväll bär det av till borgvik för att tälta med klassen, woho. ska packa ner ett tjockt fett täcke och lägga in lite ny bra musik på telefonen innan, så kommer det nog gå fint! MÅSTE KÖPA MAT OCKSÅ!! viktigast av allt. eftersom jag ska vara vaken hela natten så lär det gå åt mycket fooooooooooood, på natten äter jag som mest. MEN nu orkar jag fan inte skriva mer, är så uttråkad av detta. om jag orkar kanske jag slänger in ett kort inlägg innan jag åker sen, kanske.


hare gôtt, tja   fick bli en bild på mig och babe :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards