Alla inlägg den 10 juni 2010

Av hanna aronsson - 10 juni 2010 10:38

hallåååååååååååå bloggen.


orkade inte gå till skolan idag kände jag, är ändå ingen viktig dag, och vi slutar efter tolv någon gång sååååååå what ever    blir en promenad med hunden i det fina vädret nu, sen sticker jag och fixar stallet snabbt, och sedan börjar fixxet inför ikväll, skolavslutning äntligen!   ska bli så äckligt jävla skönt med sommarlov nu. men... ska gå på sommarskola en eller två dagar  fast rätt bra egentligen, jag måste göra klart proven som jag har efter mig, och det var faktiskt min ide det där om sommarskolan, h3h3h. 

men nu på tisdag, blir det göteborg med brudarna! ska bli sjukt kul, behöver verkligen komma bort från grums och allt ett tag, även om det bara är över en dag. liseberg blir!! 

jaja, skriver mer sen om jag hinner


TJA.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards