Alla inlägg den 5 april 2011

Av hanna aronsson - 5 april 2011 23:52

ååååååååååååååååååååååh äckel. jag hade skrivit värsta feting långa inlägget, OCH SÅ RÅKAR JAG RADER ALLT!!!!!!!! jag blir så jävla förbannad i helvete. får väl börja om, kommer dock inte ihåg vad jag skrev så nu skriver jag om nåt helt annat! sitter i min kära säng med datorn i knä, som vanligt. dricker o'boy som en dåre. har som valigt sisådär 5-6 skedar o'boy pulver i, standard. snaaaaaaaaaaaart ska jag packa ner gympa kläder och danskläder för morgondagen, och sen ska jag försöka lägga mig i tid för en gång skull. har både gympa och dans imorn, gotttttttt. behöver verkligen röra lite på fläsket mitt. ska sola imorgon också, är så blek och ful.

och på tal om sola, som är fett dyrt, så kom jag att tänka på att jag har ett stort behov av pengar också!!!!!!!!!!! har massor av saker planerade som jag tänker genomföra. tattuering. ska börja fylla min lilla kropp med gaddar nu, iiiih. sen så har jag jävligt mycket grejer som jag vill göra i sommar. ska på metaltown, det är redan bestämt. sen ska jag eventuellt till höljes (om min mor tillåter, hehe) sen har jag lite beslutsångest över om jag vill på Iron maiden, The big four ( megadeth, slayer, metallica och anthrax ) eller om jag vill ner till stockholm och kolla på slipknot. hmmmhmhmmh svårt. nåt av dom i alla fall. kommer i vilket fall gå åt massorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr av stålar, bläää. sen äre typ 1000 saker till som jag ska göra. synd bara att jag är fattig som en kyrkråtta. ska sommarjobba såklart, men lönen är ju totalt jävla mögglig där tycker jag, skulle behöva myyyyyyyyycket mer. 

men nu ska jag fixa iordning allt så jag kan lägga mig! imorn blir det inget bloggande eftersom jag inte ska vara hemma nånting, skriver på torsdag.

peace out, fuckers!


 


nytagen bild på little moooooi, från helgen. tja fuckface!!


Hope For The Dying – Our Fallen Comrades 

Av hanna aronsson - 5 april 2011 16:26

idag har jag varit Ondskan igen, hela dagen. tycker lite synd om mina vänner faktiskt, som på nåt underligt sätt står ut med att umgås med mig, trots att jag är världens suraste och otrevligaste. började med tabletterna för ADHDn i går, och jag har nu förvandlats till ett litet monsterrrrrrrrrrrr. har tagit slut på hela mobilbatteriet i skolan idag, har nämligen klivit runt med musik i öronen hela jävla dagen, för att hålla mig själv lite lugn. men jag har faktiskt varit lite duktig idag också, har gjort klart och lämnat in mina två inlämningsuppgifter, och dessutom börjat med två prov som jag har efter mig sen.... höstterminen i 8an, hahah. bättre sen än aldrig!!!! så nuuuu har jag inte lika mycket äckelplugg bakom mig. nu ska jag ta mig en tur till stallet, trots att det bär mig emot som faan eftersom det regnar och blåser ute. känner för att gräva ner mig bland stoppningen i madrassen till sängen och ligga där ett tag! nu ska bara nörda lite facebookspel innan jag drar, liiiiiite bara. 


den här låten kommer jag fan aldrig tröttna på, trots att den har hängt med i nåra år nu. den är så jävla gryyyyym!!! halelujah

Presentation


Mitt namn är Hanna Aronsson, jag är född 1:a april 1995. Jag bor lite utanför Grums i Värmland och har gjort det i hela mitt liv. Jag är en småtokig liten brud med en jävligt speciell humor och jag har alltid mycket att säga till om vad jag tycker och tän

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards